Keresőoptimalizálás angol nyelven, de hogyan?

Mit tegyünk ha termékünket az angol piacon szeretnénk felfuttatni? A termék marketing egyik legolcsóbb módja az online marketing, azon belül is a keresőoptimalizálás. Persze a keresőoptimalizálás sincs ingyen, különösen ha az angol nyelvterület a cél. A verseny sokkal nagyobb az itthon megszokottnál, a seo megoldások is kifinomultabbak, a fordítási költségekről nem is beszélve. De tény a befektetés jóval nagyobb mint a magyar piacon, de a nemzetközi piacon való megtérülés is sokszoros profittal kecsegtet. Először persze el kell döntenünk az angol nyelvű keresőoptimalizálás melyik nemzetközi piacra legyen fókuszálva.

Nem mindegy, hogy a brit, ír, ausztrál, új-zélandi, kanadai vagy az amerikai piacról beszélünk. A legtöbb vállalkozás abba a hibába esik, hogy angol nyelvű keresőoptimalizálás alatt ugyan a brit piacot érti, de az elvégzett SEO tevékenység nagyobb részt az amerikai piacra van belőve. Ez persze elég nagy hiba, úgy is mondhatnám, hogy fölöslegesen kidobott pénz. Teljesen más típusú SEO kampányt igényel a brit piacra szánt optimalizálás mint az amerikai. Tapasztalatlan seosok gyakran esnek abba a hibába, hogy összemossák a két piacot.

Mit tudunk tenni? Első lépésben olyan seo szakembert választunk, aki jártas a nemzetközi keresőoptimalizálásban. Utána a seo szakember úgyis elmondja mit kell tennünk.